Werk: Cases
Cases
CASE
This is me. This is us.
Voor het Belgische consultingbedrijf Delaware, met een wereldwijde aanwezigheid van Brazilië tot China, kregen we de uitdaging om hun DNA te vertalen naar een Employer Branding video die in al hun landen resoneert. Samen ontwikkelden we een sterk overkoepelend concept, “This Is Me, This Is Us”, dat niet alleen het bedrijf perfect vertegenwoordigt, maar ook intern geactiveerd wordt om verbinding te creëren. Het resultaat is een dynamische, wervende video die Delaware’s verhaal op een aantrekkelijke en inspirerende manier vertelt. Een creatie opdracht waar creativiteit en strategische branding samenkomen om een wereldwijde impact te maken.
CASE
TVH Group is een Belgische onderneming die internationaal actief is op de markt van vorkheftrucks, hoogtewerkers, landbouwtractoren, kleine grondverzetmachines en industriële voertuigen. Er zijn 81 filialen, verspreid over gans de wereld. De onderneming telt een 4000 tal werknemers.
CASE
An ordinary day at the office.
TVH Group is een Belgische onderneming die internationaal actief is op de markt van vorkheftrucks, hoogtewerkers, landbouwtractoren, kleine grondverzetmachines en industriële voertuigen. Er zijn 81 filialen, verspreid over gans de wereld. De onderneming telt een 4000 tal werknemers.
CASE
The Power of Being Understood
RSM is een organisatie in volle groei. Het is een krachtig netwerk van audit-, belastings- en consultingexperts met kantoren over de hele wereld. Dankzij de combinatie van een globaal bereik en een lokaal perspectief bieden de RSM kantoren innovatieve oplossingen, die de klant helpen verder te kijken, sneller aan te passen en sterker te groeien. In België werken zo’n 265 mensen elke dag vanuit 6 kantoren aan de beste service voor de RSM klanten. RSM wil ‘The Power of being Understood’ overbrengen bij hun klanten, collega’s en doorheen hun ganse netwerk.
CASE
Een krachtig beeld achter de schermen voor alle stakeholders.
TotalEnergies Lubricants levert smeermiddelen aan een breed scala van industrieën. De smeermiddelen behoren tot het topsegment. Ze zijn het resultaat van gedegen onderzoek en samenwerking met de grootste constructeurs binnen de industrie.
CASE
Young talent campagne met effect: cultuur en DNA centraal.
Moore is een wereldwijd accountancy-, advies- en consultingnetwerk van onafhankelijke firma's met het hoofdkantoor in Londen. Moore Belgium heeft door middel van heel wat acquisities de positionering als de grote concurrent van de Big Four.
CASE
Tientallen techniekers en operatoren aangetrokken in hartje West-Vlaanderen.
Als familiebedrijf brengt Soubry reeds 100 jaar talentvolle mensen samen. Tomorrow zorgde voor de visuele versterking van de campagne, die gebasseerd is op de sterke bedrijfsvisie: ‘Soubry smaakt naar samen’. Het doel: de tientallen openstaande vacatures invullen, van technieker en operator tot diverse bediende profielen.
CASE
+80 studenten voor Quick Brugge.
Quick, een oorspronkelijk belgische fastfoodketen, is op vandaag populair in België, Frankrijk en Luxemburg. Om Quick Brugge te voorzien van kandidaten post-corona klopten ze aan bij Tomorrow.
CASE
Crowe Spark is een toonaangevend kantoor van Accountants en Belastingadviseurs met kantoren in Antwerpen, Mechelen, Bornem en Brussel.
CASE
11 customer service medewerkers voor AB Inbev op enkele weken tijd.
Ab Inbev, ‘s werelds grootste brouwerij met internationale 'flagship'- merken zoals Bud, Corona en Stella Artois. Een belgische trots en het grootste beursgenoteerde bedrijf van België.
CASE
Mediahuis is meer dan media. De Technology Product Studio in de kijker.
Mediahuis is de drijvende kracht achter een brede verzameling van autonome en cross-mediale mediamerken. Het Nieuwsblad, De Standaard, Belang van Limburg, Gazet van Antwerpen etc.
CASE
Authenticiteit troef.
USG Professionals biedt op verschillende domeinen gespecialiseerde professionals aan bij hun klanten. Op vandaag zijn ze met ongeveer 400 medewerkers en weten ze maar al te goed dat hun eigen medewerkers de echte onderscheidende factor is. We creëerden een reeks van getuigenissen van medewerkers die eerlijk en authentiek hun ervaring als medewerker bij USG brengen.
CASE
Technologie, innovatie en bovenal fantastische collega’s.
Agristo, een familiale onderneming gespecialiseerd in het producen van voorgebakken en diepgevroren aardappelproducten en- specialiteiten. Oftewel, vooral frietjes en kroketjes. Gelegen in Wielsbeke in het hart van West-Vlaanderen waar de strijdt om technisch talent steviger woedt dan ooit. Hoe spring je er tussenuit? Door te tonen wat er achter die gigantische gevel schuilt: technologie, innovatie en bovenal fantastische collega’s.
CASE
Dankzij authentieke behind the scenes: tientallen kandidaten als instroom.
De Nationale Loterij, wie kent ze niet? De Nationale Loterij is veel meer dan spelen. Het is één van de grootste e-commerce bedrijven van het land. Het bedrijf creëert spelmomenten en delen de winst zoveel mogelijk met de maatschappij. Gekend door hun producten, maar minder gekend als werkgever, en daarom klopte de Nationale Loterij aan bij Tomorrow.
CASE
+ 200 kandidaten instroom op de vacature als operator.
Barco, wereldleider op het gebied van display - en visualisatietechnieken en voornamelijk gekend van de cinemaprojectoren of Clickshare. Barco heeft zijn hoofdzetel in Kortrijk in heeft in België nog twee bijzonder omvangrijke productiesites waar men, gezien de stevige groei, op zoek was naar tientallen operatoren.
CASE
Psst.. Hier rijpt den Duvel.
Ssstt.. hier rijpt den Duvel. Als je dit leest dan ben je aan het juiste adres, de Duvel Moortgat brouwerij in Breendonk. Duvel Moortgat is een familie van authentieke brouwerijen gedreven door kwaliteit en gepassioneerde medewerkers. En ondanks de ongeloofelijke naamsbekendheid heeft ook Duvel Moortgat te kampen met de war for talent.
Lees meerCASE
Tandartsen en assistenten gezocht en gevonden voor Dentius.
Dentius is een netwerk van multidisciplinaire tandheelkundige praktijken overheen Europa. In België hebben ze meer dan 60 tandartspraktijken verspreid over Vlaanderen, Brussel en Wallonië. Naast de praktijken waar ze steeds op zoek zijn naar specifieke profielen (tandartsen, assistenten, etc.) hebben ze ook hun hoofdkwartier in Antwerpen weer alle ondersteunende diensten gelegen zijn.
Lees meerCASE
Employer branding video op maat.
There is no business like your business. Tailormade Logistics is er van overtuigd dat iedereen een tailormade oplossing verdient. Steeds met een sterke focus op innovatie, multiculturele samenwerking, flexibiliteit en een resultaat gerichte aanpak.
Lees meerCASE
Invullen van vacatures voor de TotalEnergies tankstations.
Servauto, de huisleverancier van alle werknemers in TotalEnergies wegstations is als merknaam niet gekend. Samen met hen sloegen we de handen ineen om hun werkgeversmerk in kaart te brengen, te versterken en naar buiten te brengen.
Lees meerCASE
Een campagne met kleur.
BOSS paints is dé Belgische topper in verfproductie en kleurencollecties. BOSS paints staat voor hoge kwaliteitsnormen en voor duurzaam ondernemen. Het warme familiebedrijf is ook de drijvende kracht achter colora, dé verfwinkel in België.
Lees meerCASE
CASE
Ingevulde vacatures en een sterk werkgeversmerk voor Inex.
Inex is een belgische familiebedrijf. Ze gebruiken hun kennis en vaardigheden om zuivel nog beter te maken. Gekend van yoghurt, melk, chocolademelk, boter en meer!
Lees meerCASE
Doeners en ondernemers als docenten. Een unieke campagne met authentieke content.
Syntra Midden-Vlaanderen organiseert opleidingen voor doeners. Ze versterken en ontplooien competenties op een uitgesproken praktijkgerichte manier. Een manier die steeds nauw verbonden is met de economische realiteit waarbij ze snel inspelen op trends.
Lees meerCASE
Kom jij aanmeren bij VLOOT?
VLOOT, Het Agentschap Maritieme Dienstverlening en Kust zocht een partner om de trots op het personeel, de schepen en de organisatie krachtig in beeld te brengen. Zowel voor de kustvaart en de binnenvaart. Deze partner werd gevonden bij Tomorrow. We werkten het volledige script uit, de vertaalslag, 3 spannende draaidagen die resulteerden in diverse employer branding video's.
Lees meerCASE
Customer service krachtig in beeld.
MeDirect is een wat ze noemen ‘new kid on the block’ in het Belgische spaar- en beleggingswezen en heeft een duidelijke missie: online beleggen tegen lage kosten en sparen dat wél opbrengt. Ze zijn niet voor niets dé prijsbreker om de Belgische markt. En ze zoeken gezien de snelle groei ook personeel. Dé uitgelezen kans om hun vacature in Customer Service op een even vernieuwende manier te brengen.
Lees meerCASE
Samen bouwen we een band in de zorg.
Zorgband Leie en Schelde is de koepel boven vijf woonzorgcentra, verschillende lokale dienstencentra, dagverzorgingscentra en assistentieflats in de rand van Gent. Om de kwaliteit te blijven garanderen zoeken ze bijkomend zorgkundigen.
Lees meerCASE
Meer kandidaten, meer fondsen, meer steun.
Artsen zonder grenzen is een onafhankelijke, internationale organisatie die hulp verleent aan bevolkingsgroepen in nood, aan slachtoffers van natuurrampen, rampen door de mensen veroorzaakt, van oorlogen en burgeroorlogen. Iedereen kent de naam, maar velen weten niet concreet voor wat Artsen Zonder Grenzen staat alsook hoe de werking in elkaar zit.
Lees meerCASE
Een opmerkelijk kwalitatieve instroom van kinderbegeleiders.
Gent is een havenstad, een studentenstad, een cultuurstad, een winkelstad, een sportstad, … en vooral een stad wiens administratie zorgt voor heel wat tewerkstelling. Zo werken meer dan 6.000 mensen aan een optimale dienstverlening voor een open, solidaire, wijze en kindvriendelijke stad. Om een kindvriendelijke stad te zijn is Stad Gent steeds op zoek naar kinderbegeleiders voor de Dienst Kinderopvang.
Lees meerCASE
Een videovacature die er écht tussenuitspringt.
Met een fantastische leuze als ‘I Love Admin, said no entrepreneur’ ever positioneert Gig & Grow zich als nieuwe speler in financiële en administratieve ondersteuning. Om de eerste werknemers aan te trekken werd ingezet op een videovacature. We kregen een wit blad, en gingen creatief te werk om via motion design en de twee founders een uniek stukje te creëren die het verschil maakte op de markt. Succesvol werden heel wat kandidaten aangetrokken.
Lees meer