Recruitment marketing solutions that attract the right talent for your company.

Recruitment marketing

Cut the middle man! Talent trek je gewoon zelf aan.

Je content verspreiden en er de juiste kwaliteitsprofielen mee aantrekken, da’s wat we doen. Onze expertise in recruitment gekoppeld aan onze expertise in marketing maakt van Tomorrow de gedroomde partner om snel en efficiënt je doelen te bereiken.

1. Bereik kandidaten online

Dat jij niet weet waar je ideale kandidaten te vinden zijn, da’s oké. Jij jouw expertise, wij de onze. Uit ervaring weten we hoe kwalitatieve kandidaten te raken en waar hen te bereiken. De content die we samen maken presenteren wij op de juiste kanalen aan je ideale doelpubliek.

2. Retargeting model

Online video en hoe we die online zetten, levert een schat aan informatie op. Met ons eigen model van retargeting, gaan we potentiële kandidaten gefaseerd doorheen de verschillende fasen van de funnel loodsen.

3. Data- en resultaat gedreven

Wat de content creators van Tomorrow voor je doen, valt perfect te meten. Every step of the way kunnen we in concrete cijfers omzetten. Dan ben jij helemaal mee en kunnen onze marketeers een versnelling hoger of zelfs terugschakelen als dat nodig is. Da’s het mooie van onze transparante methodiek.

Aanpak

Ons recruitment marketing proces

1. Onboarding

We checken samen in om aan het werk te kunnen. Toegang tot de diverse platformen, uitstippelen en afbakenen van de concrete doelstellingen die we willen bereiken. We doen dit snel en efficiënt.

2. Set-up en lancering

Alles wordt klaargezet om gelanceerd te worden. Elke fase van het traject past in de bredere timing en planning. En eens we live gaan kunnen we net door die grondige voorbereiding alles nauwgezet opvolgen.

3. Bijsturing

Onze accurate opvolging laat toe van snel bij te sturen indien nodig. Vragen bepaalde resultaten een verschuiving in toegekende budget, vragen onze A-B testings om bepaalde aanpassingen … We zitten er met onze neus op om bij te sturen.

4. Reporting

Wat de resultaten zijn van de content vertellen we je tijdens onze rapportagemomenten. ’t Is een transparante manier van werken. Het is het objectief rapporteren van wat creatief de online wereld werd ingestuurd.

Numbers

If numbers could speak

6 weken

Doorlooptijd

€1,83

Gemiddelde cost per click Linkedin

€0,24

Gemiddelde cost per click META

€1.500

Gemiddelde aanwervingskost
Resultaten

Ontdek onze cases

bekijken
TVH - Pricing Analyst
Videovacature
Corporate
bekijken
Ab Inbev - Bedienden
Testimonial
Corporate
bekijken
Microsoft
Employer branding
bekijken
Duvel
Employer branding
KMO
bekijken
RSM
Employer branding
Corporate
bekijken
Moore
Employer branding
Corporate
bekijken
Stad Gent
Employer branding
KMO
bekijken
Dentius
Employer branding
KMO
bekijken
Nationale Loterij
Employer branding
Corporate
bekijken
Tailormade Logistics
Employer branding
KMO
bekijken
Artsen Zonder Grenzen
Employer branding
KMO
bekijken
Mediahuis
Videovacature
Corporate
bekijken
VLOOT
Bedrijfsvideo
KMO
bekijken
Medirect
Videovacature
KMO
bekijken
Boss Paints
Employer branding
KMO
bekijken
Barco
Employer branding
Corporate
bekijken
Inex
Employer branding
KMO
bekijken
Quick Brugge
Employer branding
Corporate
bekijken
Agristo
Employer branding
Corporate
bekijken
Zorgband
Employer branding
KMO
bekijken
USG
Testimonial
Corporate
bekijken
Gig & Grow
Videovacature
Startup
bekijken
TotalEnergies Lubricants
Bedrijfsvideo
Corporate
bekijken
Loop Earplugs
Employer branding
bekijken
Crowe Spark
Employer branding
Corporate
bekijken
Soubry
Employer branding
Corporate
bekijken
Servauto
Employer branding
KMO
bekijken
Miele
Employer branding
KMO
bekijken
Syntra
Testimonial
KMO
Don't take our word, take theirs
Tomorrow heeft ons geholpen een veel aantrekkelijker en duidelijker beeld van onze functies te creëren. Hun snelle en dynamische aanpak heeft de samenwerking tot een zeer geslaagde ervaring gemaakt!

An-Sofie

HR Business Partner

|

Duvel

Don't take our word, take theirs
Met een goed geproduceerde video kan je zoveel meer overbrengen dan met tekst alleen. Tomorrow heeft onze verwachtingen overtroffen met hun diepgaande kennis op gebied van employer branding en hun betrouwbare aanpak. De samenwerking was informeel doch professioneel, authentiek en warm, met een mooie balans tussen empathie en humor. Ik vond het heel fijn om met hen samen te werken!

Laetitia

Talent & Communication Director

|

RSM

Don't take our word, take theirs
Met Tomorrow hebben we ons werkgeversmerk van onder de kerktoren gehaald. Op basis van een positief contact met onze HR-manager zijn we met hen in zee gegaan. De samenwerking kenmerkte zich door vlotte communicatie en waardevol advies gedurende het gehele proces. Met een mooie instroom als gevolg.

Karel

Marketing

|

Inex

Don't take our word, take theirs
Door een tekort aan kandidaten via traditionele kanalen, zochten we naar een geschikte partner om ons met dit vraagstuk te helpen. Na een korte zoektocht kozen we voor Tomorrow op basis van de uitstekende referenties die we tegenkwamen op LinkedIn. De samenwerking was zeer professioneel en plezierig en we zijn heel blij met het eindresultaat. Keep it up, Tomorrow!

Nico

Acquisition Manager

|

Artsen Zonder Grenzen

Don't take our word, take theirs
Met Tomorrow hebben we op een originele en authentieke manier onze kandidaten kennis laten maken met onze companions. De samenwerking was uitstekend: een fijne kennismaking, eerlijke feedback en een mooie mix van ervaring in zowel rekrutering als marketing. Dankzij hun gedrevenheid zijn we samen tot een mooi resultaat gekomen.

Katleen

Talent Acquisition Manager

|

Moore

Don't take our word, take theirs
Tomorrow heeft ons geholpen om extra zichtbaarheid te creëren met hun integere en originele aanpak. De samenwerking was vriendelijk, efficiënt en altijd correct. We zijn zeer tevreden met het resultaat!

Nasreen

HR Director

|

Dentius

Don't take our word, take theirs
Tomorrow heeft ons perfect geholpen om potentiële kandidaten inzicht te geven in de diverse wereld van Vloot. De samenwerking was vlot, flexibel en transparant, en het shooten was bovendien ook nog eens een hele fijne ervaring. We zijn zeer tevreden met het resultaat!

Lore

HR Manager

|

VLOOT

Don't take our word, take theirs
Tomorrow heeft ons geholpen om ons Young Talent Program authentiek en onderscheidend in beeld te brengen. Met heel wat info vanuit onze verschillende departementen,hebben ze de juiste video ontwikkeld die ons onderscheidt in de markt. De samenwerking verliep vlot en professioneel, met een prachtig eindresultaat. Bedankt voor het mooie werk, team Tomorrow!

Tess

Project Manager Employer Branding

|

Lidl

Don't take our word, take theirs
De samenwerking met Tomorrow was aangenaam en professioneel. Ze wisten onze employer brand en organisatie op een eigentijdse en aantrekkelijke manier in beeld te brengen, waardoor de verhaallijn zonder veel woorden direct duidelijk was en je niet anders kan dan blijven kijken.

Elien

Talent Manager

|

AZ Groeninge

Don't take our word, take theirs
“ Wij kozen voor Tomorrow voor het totaalpakket dat ze aanbieden. Van intake en strategiebepaling tot de gedetailleerde analyses van de campagnes. Je voelt en ziet dat ze er alles aan doen om elke campagne samen met ons tot een goed einde te brengen. “

Julie

People Continuity Manager

|

AB Inbev