Invullen van vacatures voor de TotalEnergies tankstations.
Employer branding
client
Servauto
Servauto, de huisleverancier van alle werknemers in TotalEnergies wegstations is als merknaam niet gekend. Samen met hen sloegen we de handen ineen om hun werkgeversmerk in kaart te brengen, te versterken en naar buiten te brengen.
the Challenge
Gezien Servauto op zich niet gekend is als werkgever bestaat de uitdaging erin om talent in verbinding te brengen met de vele vacatures. Samen tekenden we een employer branding en rekruteringstrategie uit met effect.
the solution
We creëerden een strategisch fundament. We brachten de waarden en de EVP in kaart en vertaalden deze naar employer branding content, testimonials en gerichte campagnes. De content werd zichtbaar via affichering in wegstations, via schermen aan de kassa’s en online.
The result
De naamsbekendheid werd versterkt. De vacatures sprongen in het oog en de instroom verhoogde. De authentieke content trok kandidaten aan die voorheen de job nooit overwogen hadden, en de instroom werd verruimd met heel wat kwalitatieve kandidaten en starters.
Tomorrow wist op een heel efficiënte en professionele manier onze employer branding te versterken. De content wordt zowel offline als online ingezet om medewerkers aan te trekken.
Stephanie, Servauto - TotalEnergies