Thuiskomen bij AZ Groeninge als werkgever.

Average cost per click

0,38

Doorklik naar de jobsite

45.369

Looptijd

3 maand

client

AZ Groeninge

AZ Groeninge is het Algemeen Ziekenhuis van de stad Kortrijk. Er werken maar liefst 3100 mensen, 300 artsen en 200 vrijwilligers. Heel wat mensen werken er écht met trots. En dit brengen we maar al te graag naar buiten om extra personeel aan te trekken als zorgkundige, logistiek medewerker of medewerker in de ondersteunende diensten.

the Challenge

Zorgkundigen blijven een knelpuntberoep. Om deze aan te trekken werd beroep gedaan op Tomorrow om een online rekruteringsstrategie uit te rollen. Dit van het bepalen van de waarden, sterktes en unique selling points.

the solution

We tekenden een spitsvondige recruitment marketing funnel uit van A tot Z. We brachten unieke waarden naar voor en vertaalden deze naar authentieke content. Dit voor de algemene awareness van het ziekenhuis als werkgever, als de verschillende jobdomeinen.

The result

De campagne werd gesmaakt, de videovacatures alleen wisten meer dan 750 likes te bekomen. Een sterk eerste engagement. Daarnaast creëerden we op 3 maanden tijd 45.369 doorkliks naar de jobsite. De doelstelling om niet enkel verpleegkundigen aan te trekken maar ook diverse ondersteunende diensten zoals techniek en logistiek werd ingevuld. Een doorstroom met conversie als sollicitant, daar gaan we steeds voor.

No items found.
No items found.