+80 studenten voor Quick Brugge.

Employer branding

client

Quick Brugge

Quick, een oorspronkelijk belgische fastfoodketen, is op vandaag populair in België, Frankrijk en Luxemburg. Om Quick Brugge te voorzien van kandidaten post-corona klopten ze aan bij Tomorrow.

the Challenge

Tijdens en na het uitbreken van corona anno 2021 was het uiterst moeilijk om geschikt personeel te vinden in horeca. Doorheen corona bleef de drive-in service van Quick draaien en dit aan hoog tempo. Zo was het broodnodig om het juiste talent te blijven voorzien.

the solution

We creëerden een awareness video die tijdloos is en was om talent aan te trekken en te blijven aantrekken. Deze werd aangevuld met authentieke getuigenissen is alle mogelijke formaten voor online campagnes en social media campagnes. De campagne ging ook live in Kinepolis.

The result

Op 6 weken tijd trokken we 80 studenten en flexi-jobbers aan. Ook assistent-managers en managers werden aangetrokken. Quick Brugge stond op deze manier zowel tijdens als post-corona klaar met een sterke talentpool waardoor de dienstverlening niet in het gedrang kwam.

Dankzij Tomorrow wisten we onze talentpool sterk uit te breiden. Zo konden we steeds snel schakelen om onze teams up en running te houden!

No items found.
Employer branding