Dankzij authentieke behind the scenes: tientallen kandidaten als instroom.
Employer branding
Duurtijd campagne
16 weken
Sollicitaties vacatures IT
46 kandidaten
Sollicitaties vacatures marketing
85 kandidaten
client
Nationale Loterij
De Nationale Loterij, wie kent ze niet? De Nationale Loterij is veel meer dan spelen. Het is één van de grootste e-commerce bedrijven van het land. Het bedrijf creëert spelmomenten en delen de winst zoveel mogelijk met de maatschappij. Gekend door hun producten, maar minder gekend als werkgever, en daarom klopte de Nationale Loterij aan bij Tomorrow.
the Challenge
Het primair doel van de campagne is om de Nationale Loterij in de kijker te zetten als werkgever. We informeren potentiële kandidaten over het bestaan als werkgever met een focus op de visie, de purpose en de verschillende divisies. In een tweede fase is het doel om vacatures in te vullen voor de jobdomeinen “marketing” en “IT”.
the solution
We creëerden een recruitment marketing funnel die zich focust op het in kaart brengen van potentiële kandidaten en deze omzet tot sollicitanten door onze retargeting strategie. Er werd een employer branding video gecreëerd, jobdomein video’s, videovacatures en testimonials. Deze werden allen strategisch multi-channel ingezet voor een optimaal resultaat.
The result
Op 4 maand tijd wisten we mee dan 200.000 unieke kandidaten te bereiken en realiseerden we meer dan 8.000 bezoekers aan de jobsite. Deze resulteerden in maar liefst 44 sollicitanten voor IT vacatures en 85 voor marketing vacatures. Een fantastisch resultaat voor 2 moeilijk in te vullen vacaturedomeinen.
No items found.