The Power of Being Understood
Employer branding
Duurtijd
8 weken
Impressies
329.837
CPC
€0.61
client
RSM
RSM is een organisatie in volle groei. Het is een krachtig netwerk van audit-, belastings- en consultingexperts met kantoren over de hele wereld. Dankzij de combinatie van een globaal bereik en een lokaal perspectief bieden de RSM kantoren innovatieve oplossingen, die de klant helpen verder te kijken, sneller aan te passen en sterker te groeien. In België werken zo’n 265 mensen elke dag vanuit 6 kantoren aan de beste service voor de RSM klanten. RSM wil ‘The Power of being Understood’ overbrengen bij hun klanten, collega’s en doorheen hun ganse netwerk.
the Challenge
The war for talent heerst bikkelhard in de financiële sector en employer branding staat hoog op de agenda. Samen hebben we een plan uitgetekend waarbij RSM het komende jaar volop inzet op het naar buiten brengen van hun waarden als werkgever en de USP’s om voor hen te werken.
the solution
We zetten in op 2 fronten, enerzijds maken we duidelijk wat de Power of Being Understood betekent voor de werknemers van RSM door middel van een Employer Branding Video, anderzijds brengen we authentieke verhalen naar voor van verschillende medewerkers door middel van videotestimonials. We creëerden een strategisch recruitment marketing distributieplan waarbij we ons focussen op de naamsbekendheid van RSM als werkgever.
The result
No items found.