Tientallen techniekers en operatoren aangetrokken in hartje West-Vlaanderen.

Employer branding

client

Soubry

Als familiebedrijf brengt Soubry reeds 100 jaar talentvolle mensen samen. Tomorrow zorgde voor de visuele versterking van de campagne, die gebasseerd is op de sterke bedrijfsvisie: ‘Soubry smaakt naar samen’. Het doel: de tientallen openstaande vacatures invullen, van technieker en operator tot diverse bediende profielen.

the Challenge

De grootste uitdaging bestaat eruit om techniekers en operatoren te vinden. In het hartje van West-Vlaanderen, Roeselare zijn heel wat operator functies openstaand. Er wordt beroep gedaan op een online campagne om zowel in West-Vlaanderen als in grensregio’s in Frankrijk profielen aan te trekken.

the solution

De employer branding baseline "samen smaak maken", werd vertaald naar een conceptuele employer branding video. Elke stap van het productieproces brachten we in beeld met de werknemers centraal. Wie wil niet eens achter de schermen kijken van de grootste pastaproducent van België? Deze ‘behind the scenes’ triggerde reeds veel potentieel talent om Soubry in de gaten te houden als mogelijke nieuwe werkgever. Van grondstof tot op het bord. Het ganse proces kwam aan bod in een waaier van krachtige beelden. Vul deze employer branding video aan met enkele authentieke testimonials en short format video’s en je krijgt de ideale mix voor een geslaagde campagne.

The result

Finaal werden meer dan 15 profielen aangeworven als technieker of operator. De visuele versterking van de employer branding campagne miste zijn effect niet: meer dan 100 sollicitanten vonden hun weg naar Soubry, tientallen profielen werden effectief aangeworven en de visibiliteit en awareness kreeg een serieuze boost.

Een zeer professionele en vlotte samenwerking die een goede weergave geeft van ons bedrijf. Dankzij Tomorrow wisten we heel wat vacatures in te vullen.

Sabine, Soubry
No items found.
Employer branding