Young talent campagne met effect: cultuur en DNA centraal.
Employer branding
client
Moore
Moore is een wereldwijd accountancy-, advies- en consultingnetwerk van onafhankelijke firma's met het hoofdkantoor in Londen. Moore Belgium heeft door middel van heel wat acquisities de positionering als de grote concurrent van de Big Four.
the Challenge
Gezien ze een concullega van de Big Four zijn, strijden ze ook mee voor het financieel talent van morgen. Om het frisse DNA naar buiten te brengen, de cultuur en EVP over te brengen naar pasafgestudeerden en jongeren doen ze beroep op Tomorrow op een origineel en fris concept.
the solution
Na een grondige analyse en challenge van de EVP werd een creative proposal opgemaakt en werd gekozen voor een moderne benadering waarbij we de personen authentiek naar voor brengen in een studio setting, aangevuld door motion design. De copywriting is spitsvondig en to-the-point. We creëerden een reeks van 9 personen aangevuld met een krachtige compilatievideo.
The result
De video’s werden organisch ingezet op de social media kanalen van Moore. Met vele bijhorende complimenten op de authenticiteit en de juiste vertaalslag van het DNA en de waarden. De video’s werden allen aangevuld met short tiktok versies, zodoende op elk kanaal potentiële kandidaten te bereiken.
Een campagne die ons DNA en identiteit perfect weergeeft. Tomorrow is een partner die meedenkt, perfect uitvoert en kwalitatief oplevert!
Moore