Mediahuis is meer dan media. De Technology Product Studio in de kijker.

Videovacature

client

Mediahuis

Mediahuis is de drijvende kracht achter een brede verzameling van autonome en cross-mediale mediamerken. Het Nieuwsblad, De Standaard, Belang van Limburg, Gazet van Antwerpen etc.

the Challenge

één van de belangrijke entiteiten van Mediahuis is TPS, de Technology Product Studio. Moeilijk om een beeld van te vormen, maar het kloppend hart voor all things digital. Hier worden heel wat IT profielen gezocht. Om mee te dingen op de markt en kandidaten kennis te laten maken met TPS werd een beroep gedaan op Tomorrow.

the solution

We creëerden een bevraging van medewerkers om goed de USP’s in kaart te kunnen brengen. Op basis hiervan schreven we een script en basis om TPS uit de doeken te doen. Authentieke content werd gecreëerd waarbij we gericht medewerkers aan het woord lieten en bijhorende dynamische content matchten.

The result

Rekrutering zet in op onze video’s om kandidaten te overhalen om te kiezen voor TPS en Mediahuis. Door de verfijnde filmstijl wordt de aandacht gecreëerd en kiezen kandidaten resoluut voor Mediahuis.

No items found.
Videovacatures