11 customer service medewerkers voor AB Inbev op enkele weken tijd.
Testimonial
client
Ab Inbev - Bedienden
Ab Inbev, ‘s werelds grootste brouwerij met internationale 'flagship'- merken zoals Bud, Corona en Stella Artois. Een belgische trots en het grootste beursgenoteerde bedrijf van België.
the Challenge
De customer service dienst is intern gekend als “CX”. Echter is een “CX” vacature lokaal niet gekend als customer succes. Hiervoor klopte Ab Inbev aan bij Tomorrow om deze moeilijk in te vullen vacatures effectief in te vullen via een sterke online campagne.
the solution
Gezien de sterke authenticiteit en samenhang in het team werd beslist om uiterst authentiek met testimonials te werken. Deze werden met een gekleurde backdrop in de Ab Inbev branding in het midden van de dienst ingeblikt. De content werd via Tomorrow in een recruitment marketing funnel gelanceerd als online campagne. Er werd nauwgezet getarget en geoptimaliseerd.
The result
We wisten in 6 weken tijd maar liefst 11 vacatures in te vullen. Alle openstaande vacatures van de dienst werden ingevuld. Van een succes gesproken! Dit dankzij onze retargetting strategie en specifieke recruitment marketing kennis.
Dankzij Tomorrow wisten we de identiteit van CX - customer service - authentiek naar buiten te brengen. Met de nodige visibiliteit wisten we kandidaten aan te trekken en vacatures in te vullen, wat voorheen heel wat moeilijker was.
Fleur, AB Inbev
No items found.