Succesvol aantrekken van studenten, flexi's en managers voor Hawaiian Poké Bowl.
Jobsite bezoekers
+43%
Geopende vacatures
+18%
Sollicitaties
+39%
client
Hawaiian Poké Bowl
De Belgische winkelstraten zijn een nieuw fastfoodconcept rijker: de pokébowl, het nationale gerecht van Hawaï. De klassieke kom poké, Hawaïaans voor ‘gesneden in kleine blokjes’, bevat rijst, zeewier en vis. Belgische klanten kunnen vaak andere exotische ingrediënten toevoegen, zoals ananas of avocado, maar ook kip of fetakaas. De grootste Belgische keten achter het gastronomische fenomeen is Hawaiian Poké Bowl. Het bedrijf opende in 2018 zijn eerste vestiging in de Antwerpse Nationalestraat. Op vandaag tellen ze meer dan 30 vestigingen.
the Challenge
Om de snelle groei bij te benen is er ook het juiste personeel nodig. Samen met Tomorrow sloeg Hawaiian Poké Bowl de handen in één om hun EVP en employer branding te vertalen naar online campagnes. Van recruitment marketing strategie tot de uitvoering en retargetting van de campagnes.
the solution
We creëerden recruitment marketing funnels op de verschillende vacatureniveaus, van manager, assistent manager tot zaalmedewerker, pro bowl genaamd. We creëerden een high end awareness video, videovacatures en testimonials alsook visuals en vulden vlot vacatures in.
The result
Er werd volgend resultaat gemeten door onze recruitment marketing aanpak en uitrol: Een stijging van +43% in het aantal websitebezoekers naar de jobsite; een stijging van +18% in het aantal uniek geopende vacatures. Het aantal gestarte sollicitatieformulieren is maar liefst 39% gestegen. We meten een effectieve sollicitatie verhoging van 27% via de 'solliciteer' button.