CASE.

Quick Brugge.

The Challenge.

Om de zomer na de lockdown door te komen wenst Quick Brugge een talentpool aan te leggen. Challenge accepted!

De pandemie slaat hard in op de horeca. Heel wat werknemers kiezen een nieuwe baan of gaan een nieuwe carrière tegemoet. Mensen kiezen zekerheid. Studenten kunnen niet terecht in de horeca. Maar aan het einde van de lockdown trekken de zaken terug op gang. Ook bij Quick Brugge, gespaard dankzij de vlotte werking van de drive-in, is er toch nood aan extra werkkrachten om de zomer door te komen na de lockdown. Quick Brugge klopt aan bij Tomorrow om de talentpool aan te vullen op een authentieke en originele manier. Want een zoekertje, dat werkt niet. Iedereen is op zoek naar personeel. Online én offline.

Our Solution.

We creëerden een employer branding video waar de medewerkers achter de burger centraal staan. Aangevuld met persoonlijke en authentieke testimonials.

Na een grondige workshop over de werking, de waarden en normen, de usp’s en de gezochte profielen maken we de vertaalslag naar een sprekende video. Niet het product, maar de mensen centraal. Niet de opleiding of achtergrond, maar de persoonlijkheden en vlotte werkwijze. De belangrijkste wens van de klant: tonen dat het team écht een geoliede machine is. Dat elke schakel van uiterst belang is met één doel: de tevreden klant. Elke schakel vormt een gouden team.

Met deze insteek gingen we aan de slag voor de uitwerking van het draaiboek, de shotlist en de regie. De productie wordt opgezet en samengesteld. De puntjes worden op de i gezet. De output? Een sterke employer brand moodvideo, aangevuld met persoonlijke authentieke testimonials.

Allen geoptimaliseerd voor alle social mediakanalen (eg. youtube, linkedin, facebook, instagram, ..). Korte versies, en lange versies.

Daarenboven een op-maat gemaakt performance marketing plan. Per week een rapport van de status en bijsturing. Een optimalisatie van het marketingbudget. Met één doel, een optimale ROI.

Employer branding video.

Testimonials.

The Result. 

Maar liefst + 20 valabele kandidaten wisten we aan te trekken via onze campagnes. Een vlotte service gegarandeerd voor ons allen bij Quick Brugge!

We bereikten meer dan 160.000 nauw getargette mensen die in aanmerking komen voor de openstaande posities. We realiseerden meer dan 1.000 clicks naar de jobpagina. Heel wat sollicitanten meldden zich. 20 relevante en valabele kandidaten kwamen finaal in aanmerking voor de openstaande vacatures. Een rijkelijk aangevulde talentpool om de zomer door te komen.

We zetten een marketing campagne op die wekelijks bijgestuurd werd. De resultaten werden behaald in de eerste maand. Na een korte pauze in de zomer, herlanceren we de campagne om de talentpool verder uit te breiden na de zomer. We’re totally ready for it !

"Een uiterst professionele en efficiënte samenwerking. Tomorrow weet van aanpakken, zowel op videoproductie vlak als op vlak van performance marketing. En dit met resultaat: een aangevulde talentpool!" - Philip, zaakvoerder.