Testimonial.

Maak van jouw medewekers ambassadors en versterk jouw rekrutering.

Wat is een testimonial video?

Een testimonial video is een video waarin jouw medewerkers hun ervaring delen waarom ze met plezier voor jouw bedrijf werken. Een testimonial wordt ook wel getuigenis, aanbeveling, review, evaluatie of verwijzing genoemd. Een testimonial tref je meestal als een geschreven tekst, maar ook hier wint video terrein. Een video testimonial is authentiek en persoonlijk. Maak het verschil en ga resoluut voor testimonial video’s!

Onze testimonials.

Waarom kiezen voor een testimonial video?

Personal.

Persoonlijker dan een testimonial gaat het niet. Oprechte feedback uit het hart van medewerkers. Bouw een relatie en connectie op met potentiële medewerkers aan de hand van een oprechte getuigenis.

Convincing.

Show, don't tell. Een audiovisuele getuigenis is overtuigender dan tekst. Ook bewezen: een videoboodschap blijft voor 80% hangen, terwijl een tekstuele boodschap slechts voor 20% blijft hangen.

Engagement.

Een medewerker die getuigt krijgt sneller een like of share toebedeeld dan een tekstuele getuigenis. Een aanmoedigende like, een steunende like of gewoon een overtuigende like omdat men het voor 100% eens is. Een like betekent extra visibiliteit in de feed van potentiële kandidaten. Go viral, go testimonial!

Authentic.

In een testimonial video is men openhartig en eerlijk. Authenticiteit in zijn puurste vorm. We houden er van om oprecht vragen te stellen en de antwoorden integraal over te maken, warm en vol enthousiasme. Geen verbloemende speeches maar authentieke getuigenissen, dat is Tomorrow.

How we work.

Strategy.

We tekenen samen met jou een gericht en hands-on actieplan uit. We zetten je communicatie- en rekruteringsstrategie op punt om de juiste mensen aan te trekken. Dit vertalen we naar een gedegen videostrategie en marketingplan.

Production.

We capteren jouw getuigenis met ons in-house videoteam. We begeleiden je tijdens het ganse proces, stellen je op je gemak en capteren zo authentieke content. Samen gaan we voor een wervende getuigenis!

Deliver.

We lancerne jouw getuigenissen bij de juiste doelgroep van kandidaten. We gaan met ons in-house performance marketing team voor maximale conversie van geschikte kandidaten. We overtuigen hen niet enkel met jouw getuigenis, we gaan voor de optimale ROI !

De kracht van video.

Grotere aantrekkingskracht.

Wist je dat een videoboodschap voor 80% blijft hangen terwijl dit slechts 20% is bij tekst? Spring er tussenuit en ga resoluut voor een sterkere aantrekkingskracht met video.

Kwalitatievere instroom.

Een realistische preview van je werkomgeving, team en jobinhoud zorgt voor een gerichte instroom. Geen generieke vacatureteksten maar concrete toelichting voor 75% beter geïnformeerde instroom.

Minder mishires. Lagere kost.

Uit studies blijkt: 70% van de werkzoekenden vindt bedrijfscultuur cruciaal in hun zoektocht. Authentieke video's geven een eerlijk inzicht en verkleinen de mismatch. Een betere cultural fit zorgt voor een hogere retentiegraad.

Contact

"Tomorrow heeft ons helemaal overtuigd van de kracht van authenticiteit. Zo creëerden ze geen good-news-show die ons als werkgever verbloemd. Ze creëerden oprechte video’s die een realistische weergave zijn van wie we ècht zijn en waar we voor staan, dit naar al onze stakeholders. Het helpt ons in het rekruteringsproces doordat we nu de kandidaten nog sneller kunnen overtuigen van onze bedrijfscultuur en waarden. Dat maakt het format net zo krachtig, want zo weten we ook de juiste mensen aan te trekken. "

— Barbara Rommelaere, Marketing Manager Mahieu construct.