Marketing.

Reach your target group. Directly in the heart. But how? We know!

Video werkt pas als de juiste doelgroep de boodschap te zien krijgt. We verspreiden jouw video’s en social media content gericht en strategisch, of bezorgen je marcomteam een plan van aanpak.

Bedrijven spenderen jaarlijks grote budgetten om de juiste mensen aan te trekken, en om vacatures tot bij kandidaten te krijgen. Wij zorgen ervoor dat jouw boodschap rechtstreeks op hun scherm verschijnt.
Omdat we je huidige rekruteringsaanpak en -noden ontleed hebben – en dankzij jarenlange ervaring in recruitment & headhunting – weten we exact in welke richting we jullie boodschap moeten targetten. Je zal merken: je krijgt meer kandidaten, en ze zullen een opvallende match met je bedrijfscultuur vertonen.
En dat voor een maar liefst 50 % lagere cost per recruitment.

Need help spreading vacancy vibes?

Contacteer ons

Een recruiter van morgen denkt als een marketeer van vandaag.

Video Marketing.

Wij maken je video kenbaar. We verspreiden de boodschap en gaan voor een maximaal bereiken door in te zetten op meerdere formats voor diverse kanalen.

Social Media Marketing.

We optimaliseren de sociale media mix voor de juiste doelgroep. We lanceren meetbare campagnes met een duidelijke doelstelling.

Targetted Advertising.

Een minimale investering voor een optimaal resultaat. We versterken onze targeted advertising met de laatste technieken en technologieën om de juiste doelgroep op het juiste moment te bereiken.

Méér dan een marketing agency.

We zijn geen puur marketingbedrijf. Wat wij doen is een brug bouwen tussen rekrutering en marketing. Heel wat marketingtechnieken passen perfect bij recruitment. Maar je moet wel exact weten welke technieken, en hoe je ze toepast. Dáár zit ‘m de specialisatie bij Tomorrow.

We gaan dus niet louter je bedrijf marketen als interessante employer, maar creëren de juiste videocontent om je rekrutering vooruit te helpen. Daarna verspreiden we de video’s nauwkeurig getarget richting het hart van je doelgroep. Kers op de taart: deze aanpak houdt je rekruteringskost lager dan ooit en versterkt indirect business development.