FAQs

Nope. We zijn er om jou als bedrijf te helpen het juiste talent aan te trekken. Het effectief aanwerven van kandidaten rekenen wij niet door. Geen hoge selectiefees of interimcoëfficiënten. Enkel een kost voor de productie van de videos en bijhorende strategie. Wist je trouwens dat de meeste klanten méér dan één kandidaat aantrekken met onze videos? We gaan steeds voor een optimale ROI.

We creëren videocampagnes voor elk budget. In onze intake bepalen we de concrete nood aan video. We bieden testimonials, videovacatures en bedrijfsvideos aan binnen het gewenst budget. Afhankelijk van het benodigde format en draaitijd wordt de prijs bepaald.

De gemiddelde doorlooptijd van een campagne is 3 weken van het ondertekenen van de offerte tot het lanceren van de campagne online. Uiteraard zijn we erg flexibel en kunnen we heel snel schakelen voor snel in te vullen vacatures. Ook dit wordt afgestemd in onze intake. Wetende dat je sneller de juiste kandidaten aantrekt in vergelijking met traditionele rekrutering is dit dus volledig ‘worth the wait’.

Onze videos zijn uiteraard tijdloos. Als het een specifieke vacature betreft kan deze ook voor veelvuldige vacatures ingezet worden en kunnen we het bestaand beeldmateriaal gebruiken voor nieuwe campagnes. Daarnaast blijven onze videos hét medium om awareness te blijven creëren bij specifieke doelgroepen. Ons doel is steeds om een zo duurzaam mogelijke oplossing te bieden voor jullie organisatie. Je bedrijf en/of vacature blijft een authentieke wijze om in de kijker te blijven.

Uiteraard, wij bieden strategie, video en marketingservices aan op maat van jouw wensen. Flexibiliteit is de basis van onze aanpak. Wij kunnen jou enerzijds bijstaan in het schrijven van een marketingstrategie zodat jouw eigen team hiermee aan de slag kan om de video te promoten. Anderzijds kan je de uitvoering aan ons overlaten, via jouw bedrijfspagina’s.

Onze projecten hebben ons geleerd dat het maken van video voor rekrutering de kosten niet opdrijft, maar bespaart. Je trekt het juiste talent sneller aan, waardoor er tevens een lager verloop is omdat de kandidaten de juiste verwachtingen hebben. Ons doel is om 50% rekruteringsbudget te besparen met een succesratio van 90%.

Uiteraard, wij hanteren alle Covid-19 veiligheidsregels bij de voorbereiding en tijdens het filmen. De nodige afstand en veiligheid wordt gegarandeerd te allen tijde.

Afhankelijk van de keuze van het video format voorzien we de uitwerking van een authentiek script en bijhorende regie. Onze in-house copywriters gaan aan de slag om jullie volledig te ontzorgen tot het realiseren van een kwalitatieve video.

Uiteraard, dit maakt de video juist nog authentieker! Ons in-house videoteam begeleidt en coacht jouw medewerkers om de juiste zaken te vertellen en op spontane manier te schitteren voor de camera.

Load More